Cezary Smardzewski
Szkoła w Chmurze
Pedagog, terapeuta, dyrektor Szkoły Podstawowej „Turkusowa Wieża”, wicedyrektor Szkoły w Chmurze. Entuzjasta niedyrektywnego podejścia do pracy z dzieckiem. Ukończył wiele szkoleń dotyczących trudności rozwojowych. Przez lata związany z kształceniem specjalnym i rozwojem umiejętności społecznych. W swojej pracy opiera się na dialogu, zrozumieniu i empatii.
Prelekcje
23.11.2024 16:30
Mentoring jako narzędzie wspierające rozwój dziecka
Inni prelegenci
Cezary Smardzewski
Szkoła w Chmurze
Pedagog, terapeuta, dyrektor Szkoły Podstawowej „Turkusowa Wieża”, wicedyrektor Szkoły w Chmurze. Entuzjasta niedyrektywnego podejścia do pracy z dzieckiem. Ukończył wiele szkoleń dotyczących trudności rozwojowych. Przez lata związany z kształceniem specjalnym i rozwojem umiejętności społecznych. W swojej pracy opiera się na dialogu, zrozumieniu i empatii.
więcejdr Marek Kaczmarzyk, prof. UŚ
NDRK.pl
Biolog, neurodydaktyk i memetyk, nauczyciel i wykładowca, autor artykułów i książek z zakresu biologicznych i memetycznych kontekstów kształcenia oraz podręczników i programów szkolnych. Specjalista w zakresie ewolucyjnego, neurobiologicznego i memetycznego podłoża procesów uczenia się, nauczania i wychowania.
więcejBeata Ignaczewska
Pedagog specjalny, certyfikowany superwizor stosowanej analizy zachowania, dyrektor Centrum Terapii Behawioralnej oraz twórca autorskich Niebieskich Przedszkoli w Polsce. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, Warszawie i Katowicach.
więcejJustyna Skrzypek
Centrum Nauczenia Domowego
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, pedagog specjalny, trener komunikacji, absolwentka Szkoły Liderów Oświaty, kierowniczka zespołu edukacji w Centrum Nauczania Domowego.
więcejHanka Warchałowska
Opiekunka dziecięcych emocji, certyfikowana trenerka „Rosnę z uważnością”, pedagog, tutor, coach, entuzjastka odpoczywania i dbania o siebie, trenerka TUS, trenerka metody Kid’s Skills.
więcejKatarzyna Kulesza-Gutowska
Psycholożka dziecięca, certyfikowana minimediatorka opierająca swoją pracę na modelu S-N-O oraz Porozumieniu bez Przemocy (NVC), dietetyczka.
więcejAleksandra Żabicka
ACT-owa mama
Terapeutka ACT, tłumaczka, wykładowczyni, autorka książki „Rodzic pod presją”. Wspiera psychologicznie rodziców doświadczających trudności w relacjach z dziećmi, szczególnie w rodzinach neuroróżnorodnych. Prowadzi prywatny gabinet oraz szkolenia dla specjalistów zdrowia psychicznego w zakresie kontekstualnych nauk o zachowaniu.
więcejTomasz Bilicki
Pedagog, absolwent kilkuset godzin szkoleń w zakresie leczenia zaburzeń zdrowia psychicznego. Interwencji kryzysowej uczył się na Florydzie w International Critical Incident Stress Foundation a egzamin certyfikacyjny zdał na Uniwersytecie Maryland
więcejdr Kamila Olga Stępień-Rejszel
Doktor nauk społecznych, psycholog, pedagog, asystent na Uniwersytecie Gdańskim, psychoterapeuta CBT (w trakcie szkolenia). W pracy korzysta także z modeli terapeutycznych ACT, DBT i teorii schematu.
więcej