Tomasz Bilicki

Tomasz Bilicki

Pedagog, absolwent kilkuset godzin szkoleń w zakresie leczenia zaburzeń zdrowia psychicznego. Interwencji kryzysowej uczył się na Florydzie w International Critical Incident Stress Foundation a egzamin certyfikacyjny zdał na Uniwersytecie Maryland. Ukończył również studia podyplomowe m.in. z psychologii motywacji (Uniwersytet SWPS) i psychotraumatologii (Uniwersytet Gdański). Uczył się także na Uniwersytetach: Stanforda, w Utrechcie, Medycznym Harvarda. Pracuje z nastolatkami. Prowadził interwencję kryzysową oraz psychoterapię w Punkcie Interwencji Kryzysowej Fundacji Innopolis, Pracowni Wsparcia Psychologicznego PoMoc, Centrum Medycznym "Szpital św. Rodziny" (kontrakt z NFZ - 1. poziom referencyjny), Regionalnym Interwencyjnym Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Nauczyciel dyplomowany.


fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Gazeta.

Prelekcje

Inni prelegenci

Cezary Smardzewski

Cezary Smardzewski

Szkoła w Chmurze

Pedagog, terapeuta, dyrektor Szkoły Podstawowej „Turkusowa Wieża”, wicedyrektor Szkoły w Chmurze. Entuzjasta niedyrektywnego podejścia do pracy z dzieckiem. Ukończył wiele szkoleń dotyczących trudności rozwojowych. Przez lata związany z kształceniem specjalnym i rozwojem umiejętności społecznych. W swojej pracy opiera się na dialogu, zrozumieniu i empatii.

więcej
dr Marek Kaczmarzyk, prof. UŚ

dr Marek Kaczmarzyk, prof. UŚ

NDRK.pl

Biolog, neurodydaktyk i memetyk, nauczyciel i wykładowca, autor artykułów i książek z zakresu biologicznych i memetycznych kontekstów kształcenia oraz podręczników i programów szkolnych. Specjalista w zakresie ewolucyjnego, neurobiologicznego i memetycznego podłoża procesów uczenia się, nauczania i wychowania.

więcej
Beata Ignaczewska

Beata Ignaczewska

Pedagog specjalny, certyfikowany superwizor stosowanej analizy zachowania, dyrektor Centrum Terapii Behawioralnej oraz twórca autorskich Niebieskich Przedszkoli w Polsce. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, Warszawie i Katowicach.

więcej
Justyna Skrzypek

Justyna Skrzypek

Centrum Nauczenia Domowego

Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, pedagog specjalny, trener komunikacji, absolwentka Szkoły Liderów Oświaty, kierowniczka zespołu edukacji w Centrum Nauczania Domowego.

więcej
Hanka Warchałowska

Hanka Warchałowska

Opiekunka dziecięcych emocji, certyfikowana trenerka „Rosnę z uważnością”, pedagog, tutor, coach, entuzjastka odpoczywania i dbania o siebie, trenerka TUS, trenerka metody Kid’s Skills.

więcej
Katarzyna Kulesza-Gutowska

Katarzyna Kulesza-Gutowska

Psycholożka dziecięca, certyfikowana minimediatorka opierająca swoją pracę na modelu S-N-O oraz Porozumieniu bez Przemocy (NVC), dietetyczka.

więcej
Aleksandra Żabicka

Aleksandra Żabicka

ACT-owa mama

Terapeutka ACT, tłumaczka, wykładowczyni, autorka książki „Rodzic pod presją”. Wspiera psychologicznie rodziców doświadczających trudności w relacjach z dziećmi, szczególnie w rodzinach neuroróżnorodnych. Prowadzi prywatny gabinet oraz szkolenia dla specjalistów zdrowia psychicznego w zakresie kontekstualnych nauk o zachowaniu.

więcej
Tomasz Bilicki

Tomasz Bilicki

Pedagog, absolwent kilkuset godzin szkoleń w zakresie leczenia zaburzeń zdrowia psychicznego. Interwencji kryzysowej uczył się na Florydzie w International Critical Incident Stress Foundation a egzamin certyfikacyjny zdał na Uniwersytecie Maryland

więcej
dr Kamila Olga Stępień-Rejszel

dr Kamila Olga Stępień-Rejszel

Doktor nauk społecznych, psycholog, pedagog, asystent na Uniwersytecie Gdańskim, psychoterapeuta CBT (w trakcie szkolenia). W pracy korzysta także z modeli terapeutycznych ACT, DBT i teorii schematu.

więcej